torsdag 15. mars 2012

Kjøkkendrømmer

Jeg gleder meg så veldig til å begynne å bygge på drømmehuset. üüü Håper vi snart får hustegningene klare, så vi kan begynne på sikkelig. 

Jeg har så kjempe lyst på kjøkken uten overskap. Har sett flere bilder av det, og jeg synes kjøkkenet blir mye mer åpent og lyst. Fantastisk. 
Men kommer jeg da til å savne skapplassen..? Det er jo en del skapplass som forsvinner. 
Men jeg tror det kommer til å være verdt det. üüü

Fantastisk fint!

Ja, sånn vil jeg også ha. Ingen overskap, men noen fine hyller eller kasser.

Hva synes du? üüü

Håper dere har hatt en herlig torsdag.üüü
 I morra er det fredag og HELG. Jeeei! ü
Vi skal ferie bursdag i helga. Min fantastiske mann blir nemlig 35 år på mandag. Så da er det kakefest. üüü

Har du noen kjekke planer for helga? üüü






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar