torsdag 8. mars 2012

Et LITE museskritt nærmere.. üü

Nå har vi levert fra oss våre tegninger av huset vi vil bygge til en hustegner. üüü
Så da er vi et aldri så lite skritt nærmere drømmehuset. 


Åh, det skal bli SÅ kjekt.
Jeg gleder meg enormt til å komme igang på sikkelig. Til gravemaskinene står i hagen og lager plass til et NYTT hus. Som JEG skal bo i sammen med min fantastiske familie. üüü


                                                                  Drømmehuset


Huset vårt vil ikke se akkurat sånn ut, men nesten. 
Vi vil ha inngang framme, isteden for terasse.Også har vi gjort om veldig masse inni, så det blir akkurat sånn vi vil ha det. Men det er dette huset vi har tatt utgangspunkt i. 
                                    
                                       Fint ikke sant? Det synes iallefall jeg. üüü


Ha en strålende, velsigna torsdagskveld videre! üüü

5 kommentarer:

  1. Wow! Heldige deg!! Detta blir jo kanonfint:)

    SvarSlett
  2. Så flott!!! Dere fortjener jammen et skikkelig digg hus :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk hus Lill-Inger!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Tusen takk, søte dere. üüü

    Ja, Kristin, vi får lov å nygge, men vi må rive huset vi bor i nå når vi er ferdige. Får ikke lov å leie det ut. Kjedelig å måtte rive detta huset, vi er jo blitt glad i det og.. Men nå har vi bestemt oss for at det er greit. üü
    Blir veldig stas når vi setter sikkelig igang. üüü
    Håper dere og får sette igang snart, det fortjener dere etter all denna ventinga! üüü

    KlemKlem. ü

    SvarSlett