mandag 5. mars 2012

Vårtegn

Jeg kjenner sikkelig på vårfølelsen om dagen. 
Det er så innmari deilig å våkne til lyse fine dager, og se sola komme opp og smelte de siste restene av snø. üüü

I dag GIKK vi til barnehagen. üüü Ikke alltid været tillater det. ü 
Eiolf sparka avgårde på sparkesykkelen, og Silvia og jeg kjørte racervogn. (som Eiolf synes det bør hete.. üüü)   Det er et sikkert vårtegn. 


Jeg liker vårtegn. De gjør meg glad. üüü


                                                                     Converse sko


                                             "Mamma, jeg har plukket snøklokker til deg"


Ja, det er lett å bli glad når våren kommer. üüü
Lysere dager, lettere klær, fuglesang og solskinn. 


                                                    Hva gjør deg ekstra glad?


Ønsker dere alle en strålende mandag med denna sangen som gjør meg super glad! üüü





4 kommentarer:

  1. Fantastisk :) Ungene er superbegeistret for Snøklokker her også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Var så kjekt å snakke med deg i dag, Lynn! üüü Du er god! üüü

      Slett
  2. Super blogg Lill Inger :) Glede meg til å følge den :) Deiligt med vårstemning, het inne e d ganske så grått, men kjeme seg ganske så snart :) Glede meg masse til snøklokkene blomstre så eg kan setta dei i vase på kjøkkenbordet ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt, Solvor! üüü
      Savna deg på øvelsen i dag. Vi ses vel neste gang. üüü

      Slett